ЗАМІНА ТОВАРУ ТА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Товари, представлені на сайті antiseptic.com.ua, підлягають гарантійній заміні згідно з "Законом Про захист Прав споживачів". У разі, якщо зовнішній вигляд товару Вас не влаштував, та має видимі пошкодження - Ви маєте право відмовитися від його отримання, написавши заяву на повернення безпосередньо при отриманні вантажу у відділенні транспортної компанії-перевізника, або з кур'єром компанії «Нова Пошта», і, якщо це було допущено при транспортуванні вантажу та товар повністю зіпсований (написати претензію про пошкодження товару службою доставки).

Товари, які Вас не влаштували з яких-небудь причин, при цьому маючи належну якість і зовнішній вигляд, можливо повернути протягом 14 днів згідно з «Законом Про захист Прав споживачів». Товари ж, що мають видимі пошкодження можливо повернути тільки при їх отриманні.

У разі, якщо товар забирався вами особисто, самовивозом, то такі товари ви можете завезти нам назад на вул. Виборзька, 84 і повернути протягом 14 днів. Товари, забрані з відділення компанії-перевізника і які Вас не влаштували - ви відправляєте нам назад за свій рахунок згідно з тарифами компанії-перевізника «Нова Пошта».

У разі, якщо ви не знаєте як вчинити - не забирайте товар і не підписуйте експрес-накладну, а, не виходячи з відділення компанії-перевізника або не забираючи товар у кур'єра - повідомте менеджеру нашого магазину в телефонному режимі, він допоможе вам вирішити виниклу ситуацію.

Після того, як ми отримаємо назад приведений в непридатність товар - ми проводимо огляд на зазначені Вами в акті невідповідності або пошкодження, і після цього в повному обсязі повертаємо Вам грошові кошти або заміну на аналогічний товар.

Весь товар, при відправці, ми страхуємо на повну його вартість, тому проблем із заміною не виникне!

Повернення грошових коштів проводиться протягом 1-3 банківських днів, способом, яким була проведена оплата. Нами відшкодовується тільки сума товару, яка зайшла до нас на розрахунковий рахунок, комісії за переказ ми не повертаємо!

Важливо пам'ятати, що якщо ви забрали товар у відділенні компанії-перевізника, то претензії щодо механічних пошкоджень або некомплектності товару нами не приймаються!